Tuesday, June 20, 2017

החידושים החקלאיים של ישראל אשר הוצגו בתערוכת "פרש אגרו משוב"

למרות העובדה שהמיקום הגיאוגרפי של ישראל לא אידאלי לחלקלאות בשל אדמותיה המדבריות, העדר מים והאקלים, ישראל לא רק הפכה למובילה עולמית בטכנולוגיות החקלאות והחדשנות, אלא גם לתורמת מרכזית ובינלאומית בתחום של יצוא תוצרת טרייה. ישראל מעורבת בהצלחה בתעשייה  עד כדי כך שהיא אירחה את "פרש אגרו משוב" , ואת פסגת התוצרת הבינלאומית לשנת 2017, ב27 שנים האחרונות עבור כל אירופה, אסיה ואפריקה

ההיסטוריה החקלאית של ישראל היא של מחויבות ומסירות.
בשנים קודמות,הציגה אגרו משוב חלק מהחידושים החקלאיים הרבים של ישראל, שכן היא בעלת שם עולמי בשל ההתפתחות החקלאית הדינמית שלה.


ישראל ייצרה טכניקות חקלאיות רבות המשומשות ברחבי העולם : מערכת השקיה בטפטוף; זרעי מלפפון היברידי עמידים מפני מחלות ובעלי התאמה לקציר רפואי;  שקיות ענק המספקות דרך פשוטה וזולה לחקלאים אפריקאים ואסייתיים לשמור על התבואה שלהם טרייה, ולוודא שהמסוק נשאר נקי ומוגן בחום ובלחות; החייאת הזרע הנכחד העתיק ביותר דקל תמר יהודה, ויצירת עגבניות השרי מזן טומצ'י.
 אגרו משוב תמשיך להציג את התקדמותה מידי שנה, בשיתוף עם הציבור.

התערוכה תתקיים במרכז הירידים והכנסים, בין התאריכים 27-28 ביוני 2017, והיא צפויה לקבל בברכה יותר מ-20 אלף אורחים. התערוכה מציעה הזדמנויות רבות לחיזוק קשרים, למידה בתעשייה, ומעבר לכך זוהי נקודת מפגש אידיאלית בשביל אורחים מכל רחבי העולם להחשף לסוגיות כגון: בעיות ופתרונות של מחסור במים, מזון וקרקעות ועוד סוגיות חקלאיות רבות איתם מתמודד העולם כיום.

למידע נוסף:
תערוכת חקלאות פרש אגרו-משוב
מרכז הירידים, תל אביב

No comments:

Post a Comment